Fagdag DigiTV 20. august

DigiTV inviterer til fagdag den 20. august i Skien! Samlingen vil gi oppdatert status på EPJ-prosjektet og DigiTV-strategi. Vi får også besøk fra KS digital.

Tresor69 Meeting 6781073 1920

Kommunene velger selv hvor mange de ønsker å melde på denne dagen.

Målgruppe for samlingen: Kommunedirektører, kommunalsjefer, medlemmer av ledergruppen, samt digitaliseringsledere og IKT-ledere.

Påmeldingsfrist: fredag 26. juni kl. 12. 

Velkommen!

Foreløpig agenda

08.30-09.00 Velkommen, kaffe og mingling
09.00-10.15 Siste status fra EPJ prosjekt innføringsfasen
10.15-10.30 PAUSE
10.30-12.00 Arbeid med DigiTV strategi, etablering av fagnettverk for administrative tjenester og KI, og hvor står vi om 3 år?
12.00-12.45 LUNSJ
12.45-15.00 KS Digital : Vi får besøk fra KS Digital med daglig leder Sidsel Nordhagen, og ressurspersoner etter hvilke temaer kommunene i DigiTV ønsker å høre om.