Fagdag DigiTV 20. august
DigiTV inviterer til fagdag den 20. august i Skien! Samlingen vil gi oppdatert status på EPJ-prosjektet og DigiTV-strategi. Vi får også besøk fra KS digital.
Kommunene velger selv hvor mange de ønsker å melde på denne dagen.
Målgruppe for samlingen: Kommunedirektører, kommunalsjefer, medlemmer av ledergruppen, samt digitaliseringsledere og IKT-ledere.
Påmeldingsfrist: fredag 26. juni kl. 12.
Velkommen!
Foreløpig agenda
| 08.30-09.00 | Velkommen, kaffe og mingling |
| 09.00-10.15 | Siste status fra EPJ prosjekt innføringsfasen |
| 10.15-10.30 | PAUSE |
| 10.30-12.00 | Arbeid med DigiTV strategi, etablering av fagnettverk for administrative tjenester og KI, og hvor står vi om 3 år? |
| 12.00-12.45 | LUNSJ |
| 12.45-15.00 | KS Digital : Vi får besøk fra KS Digital med daglig leder Sidsel Nordhagen, og ressurspersoner etter hvilke temaer kommunene i DigiTV ønsker å høre om. |